Strona główna
  Wyszukiwanie spraw


 

SPRAWDZANIE STATUSU SPRAW PROWADZONYCH
W URZĘDZIE GMINY BOJSZOWY

Uzyskanie informacji o prowadzonej sprawie możliwe jest zarówno poprzez przeszukanie bazy pod kątem numeru sprawy, który składa się z czterech części wpisywanych w odrębnych polach wyszukiwarki, np: OR1.0717-1/09, jak również podając numer dokumentu nadawany przy rejestracji w Elektronicznym Obiegu Dokumentów np: 625/02/2009. W celu uzyskania wyników po wyborze sposobu działania wyszukiwarki i wpisaniu właściwego numeru należy nacisnąć przycisk Szukaj.

Wyszukiwarka umożliwia uzyskanie informacji o

  • numerach spraw prowadzonych dla poszukiwanego dokumentu,
  • dacie rejestracji pisma w Elektronicznym Obiegu Dokumentów
  • bieżącym statusie sprawy
  • nazwie stanowiska pracownika dysponującego informacją o sprawie.



  • Wyszukiwanie dokumentu



    Numer dokumentu:

    Wyniki wyszukiwania

    Nie znaleziono dokumentu bądź nie założono sprawy
    Redaktorzy Urząd Gminy Bojszowy