Strona główna
Wyszukiwanie spraw
Śledzenie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
SPRAWDZANIE STATUSU SPRAW PROWADZONYCH
W URZĘDZIE GMINY BOJSZOWY
Uzyskanie informacji o prowadzonej sprawie możliwe jest zarówno poprzez przeszukanie bazy pod kątem numeru sprawy, który składa się z czterech części wpisywanych w odrębnych polach wyszukiwarki, np: OR1.0717-1/09, jak również podając numer dokumentu nadawany przy rejestracji w Elektronicznym Obiegu Dokumentów np: 625/02/2009. W celu uzyskania wyników po wyborze sposobu działania wyszukiwarki i wpisaniu właściwego numeru należy nacisnąć przycisk Szukaj.
Wyszukiwarka umożliwia uzyskanie informacji o
numerach spraw prowadzonych dla poszukiwanego dokumentu,
dacie rejestracji pisma w Elektronicznym Obiegu Dokumentów
bieżącym statusie sprawy
nazwie stanowiska pracownika dysponującego informacją o sprawie.
Wyszukiwanie dokumentu
Numer dokumentu:
szukaj »
Wyniki wyszukiwania
Nie znaleziono dokumentu bądź nie założono sprawy
Redaktorzy
Urząd Gminy Bojszowy